"Wajib semua umat Islam untuk memboikot kesemua produk keluaran Amerika dan Israel pada waktu ini!" Doktor Yusuf Qardhawi berkata dalam salah satu khutbahnya berkenaan isu boikot produk ekonomi bagi sesiapa yang memusuhi Islam.
untuk maklumat lanjut layari : ( http://www.qaradawi.net/site/topics/article.asp?cu_no=2&item_no=6742&version=1&template_id=230&parent_id=17

Bahkan membelinya pada waktu ini merupakan dosa besar katanya lagi. Perkara ini perlu diambil cakna buat kita semua. Bukan hanya cakap-cakap kosong! Jihad yang sekecil ini pun tidak mampu untuk kita buat, usah mimpi untuk meletakkan kita sebaris dengan para pejuang di medan jihad.


Ayuh kita sahut dengan kesungguhan yang tinggi, walaupun isu ini bukanlah isu baru, akan tetapi kita berada pada keadaan dan waktu yang sangat tepat untuk melaksanakan boikot ini.

Ayuh jihad ekonomi!

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Saturday, January 17, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS