Tidak ada lafaz yang mampu diucapkan untuk menghargai insan istimewa ini. Malah jika ada 365 hari dalam setahun, untuk menghargai dan membalas jasa seorang ibu memerlukan 365 juta hari. Pendek kata, tidak akan mampu untuk membalasnya. Apa pun, pasti bukan itu yang dipinta oleh seorang ibu. Dialah ibu, dialah pendidik, dia jugalah tempat mengadu, dialah segalanya.

Sempena hari ibu pada tahun ini, ucapan Selamat Hari Ibu dilafazkan buat ibu yang tersayang. Anak dikejauhan ini tidak mampu memberikan apa-apa untuk ibu melainkan mengharapkan doa ibu supaya mendoakan anak ini berjaya. Moga-moga kejayaan anak ini nanti menjadi hadiah teristimewa buat ibu. Terima kasih juga buat ibu yang menjaga dan membesarkan saya seusia 23 tahun ini.

Moga ibu dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberkati segala amalan ibu. Moga-moga ibu tidak jemu menasihati dan mendidik anak ini sampai bila-bila. Anak ini sangat memerlukan bimbingan dan doa ibu apatah lagi anak ini jauh dari ibu.

" doakan Alan jadi anak yang soleh..."

Maqor Jam`iyah..2.27am

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Sunday, May 10, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS