Bernafas kembali!!

Salam mahabbah, terima kasih bagi yang sudi berkunjung ke blog usang ini, mungkin juga hampir berkubur, penulis membuat keputusan untuk berhenti sementara dari menulis, memandangkan penulis teringat pada pesanan seorang sahabat, beliau berpesan yang diambil kata-kata tersebut daripada seorang sasterawan terkenal. Kata beliau ; untuk menulis memerlukan 5 unsur yang utama, iaitu yang pertama : membaca, yang kedua : membaca , yang ketiga : membaca, yang keempat : juga membaca dan yang kelima adalah menulis. Dari kata-kata ini saya kira kalian faham apakah yang cuba untuk disampaikan. Tidak lain dan tidak bukan perlunya kepada pembacaan yang banyak sebelum terjun ke dalam bidang penulisan. Saya juga dalam usaha untuk menambahkan pembacaan saya.

Sudah agak lama blog ini bersarang ya? Empat bulan lamanya. Sudah tentu terlalu banyak peristiwa yang berlaku. Ramadhan pun sudah berlalu, kini kita masih lagi dalam bulan Syawal yang mulia. Penulis baru berpeluang bersama sahabat sejawatan untuk memulakan puasa enam hari. Musim ini juga bumi Mesir sedang didatangi teman-teman kita yang baru.

Saya kira belum terlambat untuk saya ucapkan selamat datang buat teman-teman baru ke bumi barakah ini. Ahlan Wasahlan Wamarhaban bikum! Apa perasaan kalian? Seronokkah? Moga-moga kalian sentiasa memelihara niat dan tujuan kalian ke bumi bertuah ini. Selamat datang juga buat adik Hafiz Shamsuri dan adik Fudhail, nampaknya generasi SMIP masih ada lagi di sini. Hehe,

Dikesempatan ini juga, Salam Aidilfitri buat semua walaupun sudah masuk hari yang ke 17, hehe.. mohon maaf salah dan silap. Jangan lupa puasa enam!

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Tuesday, October 6, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS