Berikut adalah beberapa program terdekat anjuran Lajnah Dakwah & Pembangunan Insan secara langsung dan secara tidak langsung. Bersama jayakannya..


Program ihya` tarbawi Ramadhan (IHTIRAM 1431) yang akan dijalankan di Dataran `Asyir bermula 20 Ramadhan hingga 25 Ramadhan kecuali hari Jumaat. Beberapa pengisian dicadangkan iaitu Solat Tarawih berjemaah dan Tazkirah pendek, diakhirnya ceramah dari Masyaikh Al Azhar, Qiamullai Perdana dan Kulaih Subuh. Maklumat berkaitan program akan dimaklumkan dari masa ke semasa.

Sepertimana tahun sebelumnya, Solat Hari Raya Aidilfitri akan dilaksanakan pada 1 Syawal 1431 di Masjid Musa An Nusair Haiyyu Sabi`. Dijemput semua yang ada untuk hadir.


p/s : Zakat Fitrah pada tahun ini bernilai LE 10. Bayaran boleh dibuat melalui Bendahari Cawangan masing-masing atau pun terus sahaja di pejabat PMRAM.

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Friday, August 27, 2010

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS