Salam perjuangan,

Isu Kutub Sittah masih lagi hangat diperkatakan, hatta hingga ke malam tadi, selepas sehari Majlis tersebut berakhir, satu dialog bersama Pengarah JPMK telah diadakan, malangnya kelibat Pengarah tidak ada. Inisiatif untuk meneruskan Majlis tersebut diambil walaupun tanpa ketiadaan Pengarah mahupun wakilnya.Belum bersedia agaknya. Saya mendapat makluman Pengarah ada tetamu, barangkali tak sempat bersama kami.
Mungkin dilain masa kita akan bertemu lagi.

Walaupun saya tiba agak lewat kerana menziarahi sahabat saya di Zaqaziq, kehangatannya masih lagi terasa. Barangkali dengan kehadiran saudara Faizal Sabhon yang menghangatkannya. Saya kagum dengan semangat beliau. Mabruk buat saudara Faizal!

Isu ini tidak akan terhenti disini. Saya masih lagi berharap untuk bersua muka bersama Prof Jamil. Tuduhan yang diberikan terhadap PMRAM bagi saya agak keterlaluan. Maaf juka saya sebut sedemikian. Bagaimanapun, ini bukanlah suatu yang baharu buat PMRAM. Cuma ianya isu yang berulang kembali di tempat dan masa yang berbeza.

Saya akan terus merenteti isu ini dari mula hinggalah ke akhirnya. Tidak lain dan tidak bukan, inginkan keadilan dan penjelasan. Mana mungkin Al Azhar membuat tindakan yang melulu melainkan ada suara-suara sumbang. Mohon nama PMRAM dibersihkan.

*Mungkin penulisan saya akan sedikit berterabur, memandangkan tidak sempat menulis sebelum ini.

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Thursday, October 22, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS