Motosikal yang baru dijumpai

Sekali lagi lafaz Alhamdulillah saya panjatkan ke hadrat Ilahi, berkat dengan keberkatan Majlis Kutub Sittah, Allah murahkan rezeki saya untuk mendapatkan kembali motosikal saya yang dicuri berdekatan dengan tarikh Majlis ini.

Sedang dalam kekalutan di hari akhir Majlis yang diadakan di Nadi Madinah Nasr Al Riadhi, sekitar jam 1 tengahari,saya mendapat panggilan dari balai polis Ezbakiyyah ( Ramsis). Pihak polis meminta saya supaya segera ke sana untuk mengambil motosikal saya. Ya Rabb! Kalau difikirkan, tentunya Majlis ini lebih aula untuk saya utamakan. Akan tetapi berkali-kali saya dihubungi dan diminta untuk segera ke sana untuk mengambil motosikal saya.

Atas desakan tersebut, saya nekad untuk pergi dan meninggalkan Majlis buat seketika. Alhamdulillah... tidak mengambil masa yang lama, motosikal selamat dibawa pulang walaupun ditipu oleh Arab.

Bibarakati du`aikum wa bibarakati Sohihil Bukhari... Moga Allah memberkati kalian...

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Thursday, October 22, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS