Jutaan terima kasih buat semua pelaksana Majlis Pembacaan Kutub Sittah siri pertama.
Gambar di atas merupakan pelaksana sepanjang program. Masih ramai lagi yang memberi khidmat di sebalik tabir. Moga Allah memberkati kalian!

Lewat petang tadi, muhasabah Majlis Kutub Sittah selesai dijalankan walaupun tanpa kehadiran keseluruhan add hoc. Segala cadangan dan komentar kalian akan kami pertimbangkan supaya siri-siri yang akan datang lebih tersusun dan teratur.

Isu Kutub Sittah ini masih lagi dimainkan oleh beberapa pihak. Bahkan pihak PMRAM sendiri tidak akan berdiam diri hinggalah Dialog bersama Pengarah JPMK terlaksana. Isu PMRAM menganjurkan Konvo, saya juga berhasrat untuk mengulasnya, akan tetapi dinasihatkan untuk tidak berbuat demikian. Walaupun banyak spekulasi yang dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab, saya hanya mengharapkan isu ini diselesaikan dengan bijaksana oleh semua pihak. Bukannya menyalahkan pihak yang benar dan membenarkan yang sebaliknya. Berkata benarlah walaupun ia pahit.

Pesanan saya buat mereka yang tidak tahu menahu hujung pangkal isu ini, sila bertanya pada pihak yang berwajib terlebih dahulu, bukannya mengambil maklumat di tepi jalan dan berbicara tanpa usul periksa! Lebih baik anda berdiam diri.

Apa-apa pun, tahniah juga diucapkan buat semua graduan yang telah menamatkan pengajian di bumi Mesir ini. Selamat pulang dan berdakwah. Doakan kami di sini ya!

Tahniah buat pihak JPMK atas anjuran Konvokesyen baru-baru ini walaupun tanpa kehadiran Syeikh Tontowi.

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Tuesday, October 27, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS