Dua hari yang lalu, telah genap sebulan Majlis Kutub Sittah dilaksanakan. Akan tetapi, isu berkenaan Majlis ini masih lagi hangat diperkatakan. Apabila melibatkan banyak pihak, semakin banyak fakta yang dikeluarkan. Bahkan, saya juga tertanya-tanya siapakah pelajar yang berhubung terus dengan YB Zulkifli Nordin ketikamana isu ini dibangkitkan oleh beliau di sidang Parlimen. Mungkin ada beberapa fakta yang perlu diperbetulkan.

Terlalu banyak spekulasi yang ditimbulkan. Lebih-lebih lagi dalam shoutbox saudara Syafiq Zulakifli selaku mantan penasihat PMRAM. Dalam isu ini, PMRAM masih lagi menjadi sasaran beberapa pihak walhal sudah nyata PMRAM sedang dizalimi. Isu ini sudah selesai? Usah bermimpi disiang hari. Kalau tidak tahu, silalah bertanya pada yang tahu!

Saya juga dikhabarkan, selepas isu ini bangkit di Parlimen, Pengarah JPMK diminta pulang untuk membuat penjelasan. Barangkali, saya berfikir saya juga perlu membuat kenyataan dan juga beberapa penjelasan sekiranya `ada` kesamaran dan kesalahan fakta.

Saya bersedia memberi sebarang keterangan jika diperlukan...

Posted by Ibnu Mokhtaruddin Wednesday, November 18, 2009

0 comments

Subscribe here

MASA KITA

About Me

My photo
Nama diberi Mohd Adlan Mokhtaruddin, Dilahirkan pada 9 April 1986.Berasal dari Wilayah Kuala Lumpur dan menetap di Lot 4201 Kg Baru Sg Buloh Selangor.Merupakan anak ke sepuluh dari 12 orang adik-beradik. Pengajian kini di Jabatan Hadith Fakulti Usuluddin Kaherah Mesir.

BERSAMA MENJAYAKANNYA!!

SUMBER INSPIRASI

SUMBER INSPIRASI

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KEKAL '10--80 TAHUN PMRAM

KENANGAN TERMANIS

KENANGAN TERMANIS